Termeni și condiții
Cumpărarea produselor prin acest site implică acceptarea unor termeni și condiții. Vă rugăm să le citiți cu atenție în continuare:
Acest site este proprietatea companiei SC Davicom SRL societate română cu sediul în Strada Băișoara, Nr. 5/25, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86 înregistrată la Registrul Comerțului Cluj sub nr. J12/2369/2005, având codul fiscal nr. RO17720855, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail office@curatenie-davicom.ro
Administrarea operațională a site-ului este asigurata de către SC Davicom SRL societate română cu punct de lucru în Strada Câmpina Nr. 62, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86, înregistrată la Registrul Comerțului Cluj sub nr. J12/2369/2005, având codul fiscal nr. RO17720855, ce poate fi contactată pe adresa de e-mail office@curatenie-davicom.ro
Prin utilizarea site-ului și/sau al oricărui alt serviciu oferit în site, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Administratorul site-ului va depune toate diligentele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează ca imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne-am străduit sa asiguram exactitatea informațiilor legate de fiecare produs, dar uneori este posibil să existe erori. Se specifică de asemenea ca imaginile afișate sunt utilizate ca exemple, iar modelele reale pot prezenta ușoare diferențe.
Numai consultarea website-ului este permisă. Nu este autorizată stocarea oricăror informații de pe website pe hard disk. Este interzisă utilizarea secțiunilor de administrare, modificarea în orice mod și cu orice mijloace a conținutului sau formei website-ului. Nu se pot șterge sau schimba niciun fel de informații care fac parte din website și în același timp nu se pot adăuga alte informații sau fișiere. Nu sunt permise scripturile sau programele care accesează un număr semnificativ de pagini de pe acest website într-o perioadă scurtă de timp. Dacă identificați o eroare sau o violare a securității, vă rugăm sa ne scrieți pe adresa de e-mail office@curatenie-davicom.ro
În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
CUMPĂRĂTOR – persoana, firma, companie sau altă entitate juridică ce emite o Comandă.
VÂNZĂTOR – SC Davicom SRL societate română cu punct de lucru în Strada Câmpina Nr. 62, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86 înregistrată la Registrul Comerțului Cluj sub nr. J12/2369/2005, având codul fiscal nr. RO17720855.
PRODUSE ȘI SERVICII – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI.
COMANDA – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
CONTRACT – o comanda validă, confirmată de către Vânzător.
SPECIFICAȚII – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
SC Davicom SRL își asuma dreptul de a face modificări ale acestor prevederi fără nicio notificare. Informațiile furnizate către SC Davicom SRL sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse, efectuarea comenzilor online, conform legilor în vigoare.
Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.), solicitările de aceasta natură urmând a fi confirmate de către furnizor.
CUM CUMPĂR
Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, și procesarea ei. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferma a comenzii și, în consecință, NU semnifica încheierea contractului la distanță.
Contractul la distanță se considera ÎNCHEIAT atunci când vânzătorul confirmă explicit o comandă, și acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii.
Comanda se considera validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
Termenele și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, precum si documentele fiscale și de însoțire ale mărfii. (Factura de marfa/servicii și Avizul de însoțire al mărfii).
Obiectul Contractului – îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului la vânzător sau direct la Producător, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului – clientul se înregistrează în SITE pe baza unei adrese de e-mail si a unei parole unice, selectează produsele, apoi apasă butonul „Adaugă în Coș.” Prin apăsarea butonului ‘’Coșul de cumpărături’’, clientul are posibilitatea sa parcurgă lista produselor, să modifice cantitățile și să confirme intenția de cumpărare prin accesarea butonului ’’comanda”. Înainte de finalizarea comenzii cumpărătorul își exprima opinia cu privire la adresa și modalitatea livrării, modalitatea de plată, apoi își exprima acordul cu Termenii și Condițiile magazinului nostru online și apasă butonul ”continuare” urmat de confirmarea comenzii. Ulterior finalizării comenzii, clientul va primi în vederea validării acesteia, o confirmare scrisa din partea Vânzătorului, privind disponibilitatea, prețul și caracteristicile produselor respectiv a serviciilor comandate.
PREȚUL CONTRACTULUI
Prețul Contractului îl constituie prețul vânzării Produselor respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii. Prețul include TVA.
Modalități de plată – prețul Contractului poate fi efectuat printr-una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea clientului:
Plata cu numerar – se face în lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice a comenzii. În cazul livrării produselor de către curier, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea. Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online a căror valoare cu TVA este mai mare de 5000 Lei pentru persoane juridice.
Ordin de plată – Plata prin Ordin de plata se face doar în baza facturii pro-forme emise de SC Davicom SRL, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări. Livrarea mărfii se face după confirmarea plații, în contul societății în baza pro-formei emise.
Plata cu cardul – Magazinul online folosește pentru tranzacțiile online serviciile ???. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicita și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră. Important de știut! – Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision. Pentru plățile cu card bancar, tranzacția va apărea pe extrasul de cont al clientului plătitor ca SC Davicom SRL. Platforma ???(trebuie introdus operatorul de plăți) prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: link site operator de plăți. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții ???(trebuie introdus operatorul de plăți) pentru soluționarea acestora.
Preturile prezentate pe site nu includ TVA însa nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifica în mod expres pe site acest lucru. Prețul de vânzare tipărit pe factură va fi cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comanda ferma sau va fi cel publicat pe site la momentul efectuării comenzii.
Plata produselor comandate se poate efectua în avans (parțial sau integral).
Pentru achiziționarea produselor ce se aduc pe baza de comanda se solicita achitarea unui avans de minimum 50% din valoarea produsului.
Plata avansului se poate realiza prin:
numerar (ramburs);
virament bancar (ordin de plata);
plata cu cardul
În cazul în care se va achita un avans parțial, restul de plata se va achita prin următoarele modalități:
În cazul în care se va achita un avans parțial, restul de plata se va achita prin următoarele modalități:
- Înaintea încărcării mărfii la curierat pentru transmiterea ei către client (dacă se dorește primirea mărfii prin curierat și achitarea restului de plata sa se efectueze prin virament bancar).
- În momentul livrării prin curierat, direct către curier, înaintea recepției mărfii de la curier.
SC Davicom SRL își rezerva dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Dovada plaților trebuie trimisă către SC Davicom SRL la adresa de email office@curatenie-davicom.ro
Livrarea (în afara de cazul in care restul de plata se va achita prin ramburs) va fi efectuata numai după intrarea banilor în contul SC Davicom SRL Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar livrarea nu va fi realizată.
LIVRAREA PRODUSELOR
- Livrarea se realizează la adresa de livrare definita de către CLIENT în formularul de comandă.
- Prin curierat, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la sosirea mărfii în depozitul Vânzătorului și dacă s-a efectuat plata conform condițiilor de mai sus.
- Livrarea se face în funcție de localitatea livrării, în funcție de greutatea și dimensiune, cu una din următoarele firme de curierat cu, care avem contract: Urgent Cargus, DPD, Fan Curier sau Sameday.
- Pentru comenzile peste 175 RON fără TVA transportul este gratuit. Comanda minima este de 175 RON fără TVA.
- Acolo unde se specifica faptul ca produsele sunt în stoc, termenul de livrare este de maximum 1-3 zile lucrătoare de la la data achitării mărfii (în afara de cazul în care se solicita achitare prin ramburs).
- Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil sa fie rambursate în termen de maximum 10 de zile calendaristice.
- În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitenta a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului.
- În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va veni încă o data după ce va restabili contactul cu clientul; în cazul în care acesta nu poate fi contactat, comanda va fi anulata și produsul returnat la sediu, clientul urmând sa suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate. SC Davicom SRL își rezerva dreptul de a-și selecta clienții.
* Transportul este gratuit pentru Cluj-Napoca și județul Cluj, indiferent de greutatea comenzii.
** Pentru comenzile din afara Cluj-Napoca și județul Cluj, livrarea este gratuită pentru toate comenzile care au o greutate mai mica de 50 kg.
*** Pentru comenzile cu o greutate mai mare de 50 de kg, livrarea este gratuita pentru primele 50 kg, iar peste 50 kg costul transportului va fi de 1.0 lei fara TVA/kg, cost calculat pentru fiecare kg suplimentar peste 50 kg din comanda.
RETURUL PRODUSELOR
Consumatorii, persoane fizice au dreptul de a returna produsele comandate în termen de 30 de zile calendaristice de la livrare conform O.G. nr. 9/2016. Zilele sunt calculate de la data la care produsele au fost recepționate de către client.
Pentru returnarea produselor completează formular de retur și așteaptă să fie contactat de colegii noștri.
Acestea se pot returna, în ambalajul original dacă este posibil și obligatoriu în aceeași stare în care au fost recepționate, adică produs nou fără urme de utilizare și folosire.
Pentru produsele cumpărate care îndeplinesc condițiile de retur, în funcție de opțiunea dvs., puteți alege un alt produs. În cazul înlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veți plăti diferența; dacă valoarea este mai mica, veți primi o rambursare parțială pana la valoarea produsului înlocuitor. SC Davicom SRL va înapoia suma în cel mult 14 de zile de la data denunțării în scris a contractului din partea Clientului.
Clientul suporta cheltuielile de returnare a produselor prin plata directa la curier sau la solicitarea expresa a acestuia din urma, prin retinerea din contravaloarea ce trebuie returnata.
Nu se accepta retururi ale produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. si care nu au fost consemnate în momentul recepției produselor, în Procesul Verbal de recepție întocmit de Curier sau rambursarea sumei plătite pentru produsul stornat.
Nu se accepta returul produselor desigilate de igiena personala, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena. În cazul în care produsul nu funcționează datorita unor probleme tehnice, acesta se trimite în service în perioada de garanție, pentru verificare. Dacă produsul nu funcționează conform descrierii, acesta este înlocuit sau reparat. Dacă acesta funcționează conform descrierii, produsul nu poate fi returnat.
Excepții aferent returnare produse, deci nu se pot returna următoarele produse comercializate online de către firma SC Davicom SRL:
– Covorașe personalizate cu logo;
– Covorașe care vin la comanda pe dimensiunile și specificațiile alese de către cumpărător;
– Covorașe de aluminiu venite pe specificațiile și dimensiunile personalizate alese de cumpărător;
– Coșuri de colectare selectiva sau scrumierele fabricate pe comanda speciala pe specificațiile cumpărătorului;
– Produse care vin pe comanda și caracteristici la cererea clientului;
– Produse care vin pe comanda din import speciala;
– Echipamente curățenie.
NOTA: În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.
Anularea tranzacției și rambursarea
Anularea unei tranzacții online si rambursarea sumei plătite cu cardul este posibila și se realizează în conformitate cu politica băncii emitente, care va debloca suma blocata în contul clientului în termen de 1-30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare.
GARANȚIA PRODUSELOR
Pentru a putea beneficia de acordarea garanției, CLIENTUL are obligația ca la recepția mărfii prin curier sa desfacă coletele si sa verifice integritatea mărfii. În cazul constatării de deficiente (deteriorări ale obiectelor, zgârieturi, produse greșit livrate, etc) CLIENTUL va consemna pe tipizatul CURIERULUI deficientele constatate.
Simpla semnare, fără obiecții a bonului de livrare al CURIERULUI duce la imposibilitatea acceptării ulterioare a oricărei obiecțiuni din partea CLIENTULUI privind garanția! După efectuarea recepției și livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea sa nu le vadă la momentul recepției (ciobituri, zgârieturi, rosături, componente îndoite, pete de murdărie etc.).
Spargerea produselor si componentelor acestora sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
Garanția se soluționează de către societatea comerciala SC Davicom SRL societate română cu punct de lucru în Strada Câmpina Nr. 62, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86 prin repararea sau înlocuirea produsului defect. Condițiile de garanție sunt în conformitate Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garanției este necesara prezentarea produsului defect în ambalajul original, nedeteriorat, împreuna cu accesoriile aferente, formularul de garanții, copiile de pe factura fiscala si certificatul de garanție. În cazul in care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorecta).
Pe perioada garanției produsului conform specificațiilor Certificatului de Garanție care însoțește in mod obligatoriu alături de factura produsul comandat, dacă deficiențele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vânzătorul își asuma responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.
În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul isi va impune sa repare sau sa înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 30 zile. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca si un produs nou. Defectele apărute in termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repara gratuit.
În cazul ridicării mărfii direct de la sediul nostru, CLIENTULUI ii revine obligația de a verifica marfa și de a consemna printr-un Proces Verbal eventuala acceptare cu obiecții a produselor.
În cazul in care NU se verifica marfa sau NU se consemnează nicio obiecțiune, semnătura de primire pe Factura Fiscala de către CLIENT implica acceptarea mărfii si confirmarea verificării integrității acesteia de către CLIENT. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea clientului.
ALTE CONDIȚII CONTRACTUALE
Vânzătorul va depune eforturi rezonabile în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site cu privire la disponibilitatea, prețul si caracteristicile produselor comercializate.
Deoarece pentru încărcarea datelor se folosesc serviciile colegilor noștri va rugam sa acceptați ca pot apărea erori de factura umana preturi, caracteristici ale produselor,poze informative care ar putea fi greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit. Compania SC Davicom SRL își aloca dreptul de a CORECTA EROAREA în momentul validării comenzii prin email de confirmare a stocului,prețului și termenului de livrare, trimis clientului.
Produsele comercializate prin intermediul SC Davicom SRL sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de Factura fiscala și Certificat de Garanție.
SC Davicom SRL își rezerva dreptul sa întârzie sau sa anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de SC Davicom SRL cum ar fi: întârzieri ale furnizorilor, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forța majora, conform uzanțelor legii romanești.
În cazul în care constatați existenta unor însemne, mărci sau alte tipuri de poze care încalcă drepturile de proprietate intelectuala ale dumneavoastră sau ale unui terț, ni le puteți semnala la adresa office@curatenie-davicom.ro.
În cazul în care aveți plângeri cu privire la calitatea serviciilor, produselor sau unor comenzi specifice, care pot fi rezolvate în mod direct cu persoana de contact din cadrul firmei noastre, puteți contacta în mod gratuit o persoana specializata pentru a rezolva prin conciliere amiabila nemulțumirea dumneavoastră. SC Davicom SRL livrează marfa promovata pe site numai pe teritoriul României.
ACORD DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
În conformitate cu Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările ulterioare, SC Davicom SRL societate romana cu sediul în Strada Baisoara, Nr. 5/25, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86 înregistrată la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/2369/2005, având codul fiscal nr. RO17720855, intenționează sa administreze, sa colecteze, sa înregistreze, sa stocheze, sa utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal, în conformitate cu termenii și condițiile descrise mai jos, și cu respectarea dispozițiilor Legii 677/2001.
SC Davicom SRL, este înregistrată la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal sub nr. ?????.
Prin prezentul Acord de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal se solicita consimțământul dumneavoastră in conformitate cu Legea 677/2001, in vederea Prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pe teritoriul României, conform celor de mai jos:
PRELUCRARE:
SC Davicom SRL intenționează sa:
- Prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal constând in:
- 1.a) date cu caracter personal având functie de identificare a clienților, cuprinzând, numele si prenumele, domiciliul, numărul de telefon, numărul de fax, adresa de mail;
- Prelucreze datele dumneavoastră personale cu caracter special, constând in codul numeric personal, seria și numărul actului de identitate/pașaport („Date Personale cu Caracter Special”) pentru scopuri legate de activitatea de cercetare piața, reclama, marketing și publicitate, scopuri statistice și facturare.
DESTINATARI
Datele Personale si/sau Date Personale cu Caracter Special pot fi accesate de angajații SC Davicom SRL, în conformitate cu atribuțiile specifice funcției lor și cu procedurile de lucru interne ale SC Davicom SRL.
DURATA
SC Davicom SRL intenționează sa Proceseze Datele Personale si/sau Date Personale cu Caracter Special pe întreaga durata necesara realizării Scopurilor pentru care datele sunt prelucrate, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.
DREPTURI
În conformitate cu dispozițiile Legii 677/2001, sunteți informat prin prezenta ca aveți următoarele drepturi în legătura cu Prelucrarea de către SC Davicom SRL a Datelor Personale și/sau a Datelor Personale cu Caracter Special:
- Dreptul de a fi informat cu privire la Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special, precum si cu privire la datele care fac obiectul Prelucrării si a originii acestor date;
- Dreptul de a avea acces la Datele Personale si/sau la Datele Personale cu Caracter Special;
- Dreptul de intervenție (rectificare, blocare, ștergere, actualizare) asupra Datelor Personale și/sau a Datelor Personale cu Caracter Special;
- Dreptul de obiecție cu privire la Prelucrarea Datelor Personale si/sau a Datelor Personale cu Caracter Special;
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal prin mijloace automate;
- Dreptul de a consulta registrul de evidenta a prelucrărilor de date cu caracter personal;
- Dreptul de a înainta plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (autoritatea de supraveghere) precum și de a se adresa instantei, pentru atacarea deciziilor operatorului SC Davicom SRL, in conformitate cu Legea 677/2001.
În cazul în care doriți sa va exercitați oricare din aceste drepturi, puteți sa depuneți o cerere scrisa, semnata si datata, către: SC Davicom SRL societate romana cu punct de lucru în Strada Câmpina Nr. 62, Cluj-Napoca, România, telefon: 0726 698 86 , e-mail office@curatenie-davicom.ro
Puteți sa vă dați consimțământul sau să refuzați să vă dați consimțământul în legătura cu Prelucrarea Datelor Personale și/sau a Datelor Personale cu Caracter Special.
În cazul în care refuzați să vă dați consimțământul, notificați SC Davicom SRL în legătura cu Prelucrarea Datelor Personale și/sau a Datelor Personale cu Caracter Special, și din acel moment vă informam ca SC Davicom SRL nu va putea să colecteze/prelucreze Datele dumneavoastră Personale și/sau a Datelor Personale cu Caracter Special în baza de date a societății.
E-mail: office@curatenie-davicom.ro tel: 0726 698 86.